Direktora un viņa vietnieku pieņemšanas laiks
Amatpersona | Pieraksts | Pirmdiena | Pieņemšanas vieta |
---|---|---|---|
Ilze Purmale, direktore | Pēc iepriekšēja pieraksta, 67012947 | 15:00 – 18:00 | 517. kab. |
Oksana Dumpe, Projektu vadības pārvaldes vadītāja, direktora vietniece projektu vadības jautājumos | Pēc iepriekšēja pieraksta, 67012871 | 14:00 – 18:00 | 421. kab. |
Inese Sirmā, Pilsētvides attīstības pārvaldes vadītāja, direktora vietniece pilsētvides attīstības jautājumos | Pēc iepriekšēja pieraksta, 67012856 | 14:00 – 18:00 | 511. kab. |
Speciālistu pieņemšanas laiks
Speciālists | Pirmdiena | Ceturtdiena | Pieņemšanas vieta |
---|---|---|---|
Pilsētvides attīstības pārvaldes darbinieki, rindas kārtībā | 14:00 – 18:00 | 14:00 – 18:00 | 5. stāvs |
Stratēģiskās vadības pārvaldes darbinieki, rindas kārtībā | 14:00 – 18:00 | 14:00 – 18:00 | 4. stāvs |
Projektu vadības pārvaldes darbinieki, rindas kārtībā | 14:00 – 18:00 | 14:00 – 18:00 | 4. stāvs |
Juridiskās nodaļas darbinieki, rindas kārtībā | 14:00 – 18:00 | 14:00 – 18:00 | 314.kab. 314a.kab. |
Ģeomātikas pārvaldes darbinieki, rindas kārtībā | 14:00 – 18:00 | 14:00 – 18:00 | 401.kab. 402.kab. |
Pilsētas attīstības departamenta darba laiks
Pirmdiena | 08:30 – 18:00 |
Otrdiena | 08:30 – 17:00 |
Trešdiena | 08:30 – 17:00 |
Ceturtdiena | 08:30 – 18:00 |
Piektdiena | 08:30 – 15:00 |
BEZMAKSAS UZTICĪBAS AUTOMĀTISKAIS ATBILDĒTĀJS: (+371) 80 005 599
Lai nodrošinātu pastāvīgu un operatīvu pašvaldības saikni ar iedzīvotājiem, kopš 2002.gada 19.novembra automātiskā atbildētāja režīmā darbojas Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta bezmaksas uzticības tālrunis.
Piezvanot pa šo tālruni jebkurā diennakts laikā, Jūs varat izteikt savus priekšlikumus un ierosinājumus par galvaspilsētas attīstības un labiekārtošanas jautājumiem, par Pilsētas attīstības departamenta darba uzlabošanu iedzīvotāju apkalpošanā, kā arī sūdzības un pretenzijas par Departamenta apmeklētāju apkalpošanas kultūru un kvalitāti.
Visi zvani tiek reģistrēti, un saņemtā informācija ik dienas apkopota un nodota attiecīgo Departamenta struktūrvienību vadītājiem izvērtēšanai un praktiskai rīcībai. Gadījumos, kad jūsu sniegtā informācija vai jautājums pārsniedz Departamenta kompetenci, tā tiek pārsūtīta attiecīgai valsts vai pašvaldības institūcijai. Ja būsiet atstājuši savas koordinātes, uz konkrētiem jautājumiem saņemsiet atbildi pa tālruni vai komplicētos gadījumos arī rakstiski.
KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRS: (+371) 67 105 800
Zvaniet, ja vēlaties saņemt konkrētu un operatīvu informāciju par savu iesniegto projektu vai citu dokumentu izskatīšanas gaitu Departamentā.