
Rīgas valstspilsētas pašvaldības (reģ. Nr. 90011524360) iestāde
Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments
aicina pieteikties
Arhitektūras pārvaldes vadītāja (-as) vakancei
Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments ir Rīgas valstspilsētas pašvaldības vadošā iestāde Rīgas pilsētas attīstības un teritorijas plānošanas nozarē, kas Rīgas pilsētā pārrauga un koordinē attīstības procesus, nodrošina būvniecības procesa tiesiskumu, tai skaitā veic pašvaldības būvvaldes funkcijas.
Mēs Tev uzticēsim:
- plānot, organizēt un kontrolēt Arhitektūras pārvaldes (turpmāk – Pārvalde) darbu un Pārvaldes reglamentā minēto funkciju un uzdevumu izpildi;
- pārraudzīt Pārvaldes darbinieku pieņemto lēmumu, ieteikumu un sagatavoto dokumentu atbilstību spēkā esošajām tiesību normām un iekšējiem normatīviem aktiem;
- koordinēt sadarbību ar Rīgas valstspilsētas pašvaldības struktūrvienībām Pārvaldes funkciju sekmīgai izpildei, pārstāvēt Pārvaldi Pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos;
- organizēt, sagatavot un kontrolēt Rīgas domes saistošo noteikumu un citu lēmumu projektu izstrādi;
- nodrošināt Departamenta apstiprināto mērķu sasniegšanu Pārvaldes kompetencē;
- savas kompetences ietvaros nodrošināt būvniecības pārraudzību Rīgas pilsētas administratīvajā teritorijā saskaņā ar Rīgas teritorijas plānojumu un teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumiem;
- sagatavot un saskaņot administratīvos aktus Pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos.
No Tevis sagaidām:
- pieredzi stratēģisku pārmaiņu vadībā un iekšējo procesu pilnveidošanā;
- izpratni par klientu apkalpošanas kvalitātes standartiem un metodēm, kā tos ieviest praksē;
- bakalaura grādu arhitektūrā;
- pieredzi būvniecības vai arhitektūras jomā, t.sk. normatīvo aktu pārzināšanu teritorijas plānošanas un būvniecības darbības jomā, kā arī izpratni par administratīvo procesu;
- pieredzi struktūrvienības vai komandas vadītāja amatā;
- prasmi plānot un organizēt savu un Pārvaldes darbu, analītiski un konceptuāli risināt problēmas un pieņemt lēmumus;
- labas komunikācijas prasmes, spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, prasmi veikt plaša apjoma informācijas analīzi un strādāt patstāvīgi;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
- vēlama darba pieredze valsts vai pašvaldības darbā.
Mēs piedāvājam:
- ikmēneša darba samaksu 3370,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas);
- attālinātā darba iespējas;
- mūsdienīgu, ergonomisku darba vidi, profesionālus un atsaucīgus darba kolēģus;
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties dažādos mācību projektos.
Izvirzītajām prasībām atbilstošos pretendentus (-es) lūdzam pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) latviešu valodā, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) ar norādi “Arhitektūras pārvaldes vadītājs” līdz 2023. gada
10.februārim ieskaitot sūtīt Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Administratīvās pārvaldes Cilvēkresursu nodaļai, Dzirnavu ielā 140, Rīgā, LV-1050 vai uz e-pastu: personals@riga.lv.
Tālrunis uzziņām: 67037368; e-pasts: personals@riga.lv.
Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments). Adrese Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539; elektroniskā pasta adrese riga@riga.lv.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.