Direktora p.i. Ilze Purmale

+371 67 105 816



Sabiedrisko attiecību vadītāja Solvita Brence

+371 67 012 916
pr.pad@riga.lv (medijiem)



Projektu vadības pārvaldes vadītāja Oksana Dumpe

+371 67 012 871



Stratēģiskās vadības pārvaldes vadītājs Guntars Ruskuls

+371 67 012 920



Ģeomātikas pārvaldes vadītāja Diāna Korbe

+371 67 105 817
geo@riga.lv


Direktora un viņa vietnieku pieņemšanas laiks

AmatpersonaPierakstsPirmdienaPieņemšanas vieta
Ilze Purmale, direktora p.i.Pēc iepriekšēja pieraksta, 6710581615:00 – 18:00510.kab.
Oksana Dumpe, Projektu vadības pārvaldes vadītāja, direktora vietniece projektu vadības jautājumos Pēc iepriekšēja pieraksta, 6701287114:00 – 18:00416.kab.

Speciālistu pieņemšanas laiks

SpeciālistsPirmdienaCeturtdienaPieņemšanas vieta
Pilsētvides attīstības pārvaldes darbinieki, rindas kārtībā14:00 – 18:0014:00 – 18:005. stāvs
Stratēģiskās vadības pārvaldes darbinieki, rindas kārtībā14:00 – 18:0014:00 – 18:004. stāvs
Projektu vadības pārvaldes darbinieki, rindas kārtībā14:00 – 18:0014:00 – 18:004. stāvs
Juridiskās nodaļas darbinieki, rindas kārtībā14:00 – 18:0014:00 – 18:00314.kab.
314a.kab.
Ģeomātikas pārvaldes darbinieki, rindas kārtībā14:00 – 18:0014:00 – 18:00401.kab.
402.kab.




Pilsētas attīstības departamenta darba laiks

Pirmdiena08:30 – 18:00
Otrdiena08:30 – 17:00
Trešdiena08:30 – 17:00
Ceturtdiena08:30 – 18:00
Piektdiena08:30 – 15:00

BEZMAKSAS UZTICĪBAS AUTOMĀTISKAIS ATBILDĒTĀJS: (+371) 80 005 599

Lai nodrošinātu pastāvīgu un operatīvu pašvaldības saikni ar iedzīvotājiem, kopš 2002.gada 19.novembra automātiskā atbildētāja režīmā darbojas Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta bezmaksas uzticības tālrunis.

Piezvanot pa šo tālruni jebkurā diennakts laikā, Jūs varat izteikt savus priekšlikumus un ierosinājumus par galvaspilsētas attīstības un labiekārtošanas jautājumiem, par Pilsētas attīstības departamenta darba uzlabošanu iedzīvotāju apkalpošanā, kā arī sūdzības un pretenzijas par Departamenta apmeklētāju apkalpošanas kultūru un kvalitāti.

Visi zvani tiek reģistrēti, un saņemtā informācija ik dienas apkopota un nodota attiecīgo Departamenta struktūrvienību vadītājiem izvērtēšanai un praktiskai rīcībai. Gadījumos, kad jūsu sniegtā informācija vai jautājums pārsniedz Departamenta kompetenci, tā tiek pārsūtīta attiecīgai valsts vai pašvaldības institūcijai. Ja būsiet atstājuši savas koordinātes, uz konkrētiem jautājumiem saņemsiet atbildi pa tālruni vai komplicētos gadījumos arī rakstiski.

KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRS: (+371) 67 105 800 vai (+371) 67 012 889

Zvaniet, ja vēlaties saņemt konkrētu un operatīvu informāciju par savu iesniegto projektu vai citu dokumentu izskatīšanas gaitu Departamentā.

Mainīt burtu lielumu
Kontrasts