2023.gada klientu aptaujas rezultāti par sniegtajiem pakalpojumiem

Lai iegūtu viedokli par klientu apmierinātību/ vērtējumu par Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta un tā struktūrvienību darbu, izmantotajiem pakalpojumiem un nepieciešamajiem uzlabojumiem, periodā no 2023.gada 02.oktobris līdz  31.oktobris tika veikta klientu aptauja.  Tiešsaistes klientu aptaujas anketu un Anketu papīra formātā aizpildīja 66 respondenti.

1. Aptaujas rezultāti – Departamenta pakalpojumu izmantošana

Saskaņā ar aptaujas datiem visbiežāk izmantotie pakalpojumi 2023. gadā ir :

  1. Paskaidrojuma rakstu saskaņošana”, ko izmantojuši 38 (57.6%) no aptaujas respondentiem.
  2. Atzīmes veikšana par projektēšanas nosacījumu vai būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildi” izmantojuši 37 (56.1%) respondentu.
  3. “Objekta nodošana ekspluatācijā” – 35 (53%).
  4. Mazliet vairāk par pusi jeb 34 (51.5%) no aptaujas respondentiem izmantojuši tādus pakalpojumus kā “Būvatļaujas pārreģistrācija vai derīguma termiņa pagarināšana” un “Būvatļaujas ar nosacījumiem saņemšana”.

Bāze: respondenti, kas snieguši atbildes

2. Aptaujas rezultāti – Departamenta pakalpojumu vērtējums

Visaugstāk vērtētie pakalpojumi ar vērtējumu “ļoti apmierina” no iesniegto vērtējumu par pakalpojumu kopskaita bija “Arhīva pakalpojumi” – 41.4% respondenti un “Objekta nodošana ekspluatācijā” – 37.1% aptaujas respondentu vērtējumi.

Bāze: respondenti, kas snieguši atbildes

Tabulā ir norādīta salīdzinājuma dinamika par klientu apmierinātību ar Departamenta sniegtajiem pakalpojumiem 2023. gadā pret iepriekšējo gadu.

Departamenta pakalpojumu izpilde noteiktajos termiņos pozitīvi tika vērtēta pakalpojumam “Arhīva pakalpojumi” – 80.8%  respondentu,  “Būvatļaujas pārreģistrācija vai derīguma termiņa pagarināšana” – apstiprinošu atbildi sniedza 69.0% respondentu un “Adreses piešķiršana vai maiņa” tiek izpildīta noteiktā termiņā  uzskata 64.7% respondentu.  

Bāze: respondenti, kas snieguši atbildes

3. Aptaujas rezultāti – Informācijas iegūšanas un saziņas avoti

Respondenti noradīja, kavisbiežākinformācijai par Departamenta darbību un sniegtajiem pakalpojumiem izmanto Departamenta mājaslapu – 69.4%, daļa respondentu 38.7% meklē informāciju internetā, sociālajos medijos,  zvanot uz Departamenta Zvanu centru – 32.3%, bet Rīgas valstspilsētas pašvaldības oficiālajā portālā www.riga.lv 29% respondentu.

Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tad  Departamenta mājaslapu kā informācijas avotu šogad izmanto par 2.4% respondentu vairāk, kā arī pieaudzis respondentu skaits, kas izmanto Zvanu centru – par 3.9%.

Bāze: respondenti, kas snieguši atbildes
*Tā kā katrs respondents varēja atzīmēt vairāk nekā vienu atbildi, kopējā atbilžu summa pārsniedz 100%

Visvairāk respondentu saziņai ar Departamentu izmanto Departamenta e-pastu – 74.6%, mazliet vairāk par pusi no respondentiem sazinās telefoniski, zvanot uz Zvanu centru – 58.7%, bet  20.6% no respondentiem atzīmējuši Departamenta e-adresi, savukārt 6.3% respondentu turpina saziņai izmantot saraksti papīra formātā.  

Bāze: respondenti, kas snieguši atbildes
*Tā kā katrs respondents varēja atzīmēt vairāk nekā vienu atbildi, kopējā atbilžu summa pārsniedz 100%

Tabulā ir norādīta salīdzinājuma dinamika par saziņas kanālu izmantošanu 2023. gadā pret iepriekšējo gadu.

Respondentu atbilžu apkopojums ļauj izvērtēt pakalpojumu sniegšanas procesus un apzināt nepieciešamos uzlabojumus, izvirzot Departamenta prioritātes klientu apkalpošanas jautājumos:

  1. Mājas lapas aktualizēšana, publicējot jaunumus un noderīgu informāciju klientiem (aktualitātes, Biežāk uzdotie jautājumi, diagrammas, veidlapas u.c.);
  2. Departamenta Zvanu centra kapacitātes  un kompetences stiprināšana;
  3. Komunikācijas uzlabošana ar Departamenta speciālistiem, nodrošinot būvniecības speciālistu konsultācijas gan telefoniskās, gan nepieciešamības gadījumā arī klātienes.
  4. Turpināt ieviest “Konsultē vispirms” principu.
0 Patīk
178 Skatīts

Komentēt

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter message.

Skip to content

Šīs mājaslapas pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departaments, kontaktinformācija: elektroniskā pasta adrese: pad@riga.lv. Informējam, ka mājaslapā tiek izmantotas tehniskās sīkdatnes, lai identificētu tīmekļa vietnes lietotāju sesijas laikā, un analītiskās sīkdatnes, lai apkopotu apmeklētāju statistikas datus. Lietojot šo mājaslapu, Jums ir iespēja pieņemt mājaslapas sīkdatņu izveidošanu un iespēja atteikties no mājaslapas sīkdatņu izveidošanas (ja vien Jūsu pārlūkprogramma nav iestatīta nepieņemt sīkdatnes). Jums jāņem vērā, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Attiestatīt savu piekrišanu sīkdatnēm iespējams sadaļā Sīkdatnes, kas atrodas mājaslapas kājenē. Papildus informācija par mājaslapas veidotajām sīkdatnēm apskatāma sadaļā Sīkdatnes

Sīkdatņu iestatījumi

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

Funkcionālās sīkdatnesOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

Statistikas sīkdatnesOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Sociālo mediju sīkdatnesOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

Reklāmas sīkdatnesOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

Citas sīkdatnesOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.