Ar mērķi pilnveidot klientu apkalpošanas procesu, uzlabot un optimizēt sniegto pakalpojumu kvalitāti Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments veic Klientu aptauju.

Ikvienam apmeklētājam pastāvīgi ir iespēja izteikt viedokli par pašvaldības iestādes sniegto pakalpojumu kvalitāti, kā arī sniegt ierosinājumus tās darbības uzlabošanai.

Aptaujās ietverti jautājumi par Departamenta apkalpošanas kvalitāti, iedzīvotāju informētību par www.rdpad.lv mājas lapu, kā arī pieejamajiem elektroniskajiem pakalpojumiem Departamenta mājas lapā. Aptauju rezultātā iegūtie iedzīvotāju viedokļi un ierosinājumi tiks apkopoti, izvērtēti un iespēju robežās realizēti Departamenta darbības veiksmīgai uzlabošanai.

Anketas pieejamas Rīgas pilsētas būvvaldes Klientu apkalpošanas centrā, Amatu ielā 4, kā arī Departamenta un Būvvaldes interneta mājas lapā www.rdpad.lv.

Pilsētas attīstības departamenta klientu aptaujas anketa

0 Patīk
1098 Skatīts

Komentāri slēgti.

Mainīt burtu lielumu
Kontrasts