Grantu programma “Atspēriens”  aicina uz publisku ideju vērtēšanas pasākumu

Grantu programma “Atspēriens” ir noskaidrojusi desmit 2020. gada finālistus un aicina sekot publiskai ideju vērtēšanai tiešsaistē. Finālistu idejas vērtēs – Alīna Mežciema – SIA “Latvijas Mobilais Telefons” jauno attīstības virzienu nodaļas vadītāja, Renāte Strazdiņa – uzņēmuma SIA “Microsoft Latvia”’ vadītāja, Gerhard Erasmus – “Apex Alliance Hotel Management” izpilddirektors, Jānis Ošlejs – “Primekss Group” vadītājs un Valdis Melderis – radio, TV raidījumu un pasākumu vadītājs.

Konkursa ideju vērtēšanas pasākumu aicinām skatīties tiešsaistē šī gada 17. jūlijā no plkst. 14:00 līdz 17:00 grantu programmas “Atspēriens” un Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Facebook kontos. (Vērtēšanas pasākumu varēs noskatīties arī ierakstā Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta “YouTube” kontā.)

Grantu programmas “Atspēriens” finālisti šogad ir:

SIA “Aptolux” – modulārie gaismas paneļi;

SIA “BeeSage” – attālināta bišu stropu uzraudzības sistēma;

SIA “ROBOEATZ” – robotizēts ātrās ēdināšanas restorāns;

SIA “getUgo” – transporta iekārtu attālinātas vadības platforma;

SIA “Dont Panic” – automatizēts roku dezinfekcijas stends;

SIA “Loranet” – lietu interneta tīkla izbūve dažādu skaitītāju attālinātai nolasīšanai;

SIA “BIMSynch” – papildinātās realitātes risinājums būvniecībā;

SIA “RockTerms” – vizualizācijas rīks viegli uztveramu lietošanas noteikumu un citu juridisku dokumentu izstrādei;

SIA “Xtimer” – sprinta laika mērīšanas sistēma sporta treniņu vajadzībām;

SIA “Contra Brewing Co” – kegu aprites sistēma.

Vienai idejai tiks piešķirti līdz 25 000 EUR lieli granti, kopumā atbalstot 3 inovatīvas idejas.

Sākot ar 2019. gadu grantu programmas “Atspēriens” konkurss tiek organizēts vienu reizi gadā, atbalstot jaunus un radošus uzņēmumus, kas attīsta tehnoloģijās vai zināšanās balstītus tehniskos risinājumus. Konkurss ir paredzēts uzņēmumiem, kas pieteikšanās dienā nav vecāki par 5 gadiem. Kopējais grantu apjoms “Atspēriens” konkursā 2020. gadā ir 75 000 EUR.

Rīgas dome kopš 2009. gada īsteno grantu programmu “Atspēriens“, kuras mērķis ir veicināt mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Rīgā, kā arī sekmēt jaunas uzņēmējdarbības un uzņēmēju produktu popularitāti. Kopš 2009. gada “Atspērienam” pieteikušies teju 1800 dalībnieki, no kuriem 163 arī saņēmuši atbalstu.

Grantu programmu “Atspēriens” administrē Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments.

“Atspēriens” aktualitātēm sekot līdzi var interneta vietnē www.atsperiens.lv, sociālajās vietnēs Twitter (@Atsperiens) un Facebook (Grantu programma “Atspēriens”).

0 Patīk
765 Skatīts

Komentāri slēgti.

Šīs mājaslapas pārzinis ir Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments, kura pārziņā ir šī mājaslapa, kontaktinformācija: elektroniskā pasta adrese: pad@riga.lv. Lietojot šo mājaslapu, Jums ir iespēja pieņemt mājaslapas sīkdatņu izveidošanu un iespēja atteikties no mājaslapas sīkdatņu izveidošanas (ja vien Jūsu pārlūkprogramma nav iestatīta nepieņemt sīkdatnes). Jums jāņem vērā, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Papildus informācija par mājaslapas veidotajām sīkdatnēm apskatāma sadaļā Sīkdatnes

Sīkdatņu iestatījumi

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

Funkcionālās sīkdatnesOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

Statistikas sīkdatnesOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Sociālo mediju sīkdatnesOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

Reklāmas sīkdatnesOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

Citas sīkdatnesOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.