Pilsētas, reģioni un valstis plaši pārstāvētas starptautiskajā gadatirgū MIPIM

Kopš vakardienas Kannās (Francija) darbojas lielākais starptautiskais nekustamo īpašumu gadatirgus MIPIM.

Tajā plaši pārstāvētas pilsētas un reģioni no visdažādākajām pasaules valstīm. Izstāde aktīvi piedalās arī valstis ar saviem stendiem.

Pilsētas un reģioni cenšas padarīt savus stendus pēc iespējas pamanāmākus, izmantojot dažādus reklāmas un mārketinga paņēmienus.

Līdzās Rīgas stendam atrodas Kopenhāgenas stends, kas aizņem vērienīgu platību. Tajā ir prezentēti lielākie Kopenhāgenas reģiona attīstības projekti. Tāpat kā iepriekšējos gados, tiek piedāvāts izstādes dalībniekiem nobaudīt dāņu uzkodas un dzērienus savā bārā. Kopenhāgenas stends ir visnotaļ kupli apmeklēts.

Jau vairākus gadus Stokholma apgādā visus MIPIM dalībniekus un viesus ar savu ūdeni. Ņemot vērā, ka, piemēram, šogad MIPIMā piedalās ap 19 000 cilvēku, tas prasa ievērojamus ieguldījumus. Taču Stokholmas vārds ir pamanāms it visur, arī citu pilsētu un reģionu stendos var sastapt Stokholmas vārdu uz ūdens pudelēm.

Lielākās pilsētas un reģioni, kā, piemēram, Parīzes reģions un Londona, piedalās gadatirgū ar veseliem paviljoniem vairāku simtu kvadrātmetru platībā.

Izstādē ar stendiem piedalās ne tikai pilsētas, reģioni un atsevišķi attīstības projekti. MIPIMā ir sastopami arī valstu stendi, kuros tiek popularizētas gan pašas valstis, gan attīstības projekti, kas tiek realizēti to teritorijās.

„Nekustamo īpašumu industrijā šīs ir ļoti nozīmīgs pasākums. Faktiski visi cilvēki, kuri uzskata, ka viņu bizness ir nekustamais īpašumi vai ar to saistītās lietas, uzskata, ka šis ir nozares stāvokļa indikators. Ja vien profesionāļiem nav kādu citu neatliekamu darīšanu, tad viņi katru gadu ir šeit. Šī izstāde dod iespēju ne tikai konstatēt faktisko stāvokli un satikties ar kolēģiem un partneŗiem, uzzināt viņu prioritātes un intereses, bet arī dod iespēju paredzēt nākotnes iespējas. Tas, kā valstis, pašvaldības izturas pret šo izstādi, diezgan lielā mērā parāda viņu pozicionējumu, to, cik svarīgas viņi uzskata investīcijas nekustamajos īpašumos, kas var ietekmēt konkrēto uzņēmējdarbības vidi. Katru gadu interesanti vērot, kā mainās šie uzsvari, un katru gadu ir kaut kas pilnīgi jauns”, norāda SIA „Latio” valdes priekšsēdētājs Edgars Šīns.

Rīga MIPIM gadatirgū piedalās jau septīto gadu. Šajos gados ir iegūta laba pieredze, un privātie partneri, kuri arī finansiāli nodrošina Rīgas stenda darbību, pozitīvi atsaucas par pilsētas iniciatīvu, izveidojot kopējo stendu.

Dalība MIPIM gadatirgū prasa ievērojamus līdzekļus, un lai izveidotu pamanāmu un lielu stendu, ir lietderīgi to darīt kopīgiem spēkiem.

Šogad Rīgas stendā ir pārstāvēts arī Rīgas Tūrisma attīstības birojs.

Rīgas stends, tāpat kā pērn, ir 65 m2 liels un atrodas līdzās Gēteborgas, Stokholmas, Oslo un vairāku Krievijas Federācija reģionu stendiem.

Kopā ar Rīgas pašvaldību gadatirgū piedalās privātie uzņēmumi, kas darbojas nekustamo īpašumu jomā: SIA Domuss, SIA Latio, SIA New Europe, kā arī pašvaldības uzņēmumi „Rīgas nami” un „Rīgas pilsētbūvnieks”.

Informāciju sagatavoja Anna Kononova,

Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa

Pielikumā fotogrāfijas no citu valstu un pilsētu stendiem.

0 Patīk
1260 Skatīts

Komentāri slēgti.

Mainīt burtu lielumu
Kontrasts