Tallinas starptautiskais kinofestivāls “Melnās naktis”

25. novembrī Tallinas starptautiskā kinofestivāla “Melnās naktis” kinoindustrijas sadaļā “Baltic Event” cita starpā norisinājās projekta “North Star Film Alliance” (NSFA) konsultatīvās padomes sanāksme, kuras laikā projekta vadības grupa, asociētie partneri un Latvijas, Igaunijas, Somijas producenti iepazinās ar līdz šim projektā veiktajām aktivitātēm, izstrādāto mārketinga plānu un nākamā gada plānotajām aktivitātēm, lai veicinātu Latvijas, Igaunijas, Somijas  kā vienota filmēšanas reģiona atpazīstamību izvēlētajos mērķa tirgos ārpus Eiropas Savienības robežām.

Atgādinām, ka Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments piedalās Interreg Centrālās Baltijas jūras reģiona pārrobežu sadarbības programmas „North Star Film Alliance” projektā, kopā ar Igaunijas un Somijas partneriem.

Projekta “North Star Film Alliance” mērķis ir palielināt ārvalstu filmu projektu un finansējuma pieplūdumu Latvijas, Igaunijas un Somijas filmu ražošanas nozarē, it īpaši uzrunājot iespējamos filmētājus ārpus Eiropas Savienības robežām.

1997. gadā dibinātais Tallinas festivāls “Melnās Naktis / Black Nights / PÖFF” (https://poff.ee/en/ ) ir Baltijas reģionā lielākais festivāls, kurš 2015. gadā izpelnījās A klases festivāla statusu. Paralēli Tallinā norisinājās pasākumu programma industrijas profesionāļiem “Industry Tallinn” , kas šogad notika jau 17. reizi.

Ņemot vērā projekta “North Star Film Alliance” mērķi un to, ka viens no galvenajiem projekta mērķa tirgiem ir Japāna, NSFA projekts izmantoja iespēju iegūt arī vērtīgu pieredzi un informāciju tematiski un strukturāli saistītā Interreg Centrālās Baltijas jūras reģiona pārrobežu sadarbības programmas projekta “CAITO – mārketinga aktivitātes Japānas tirgū” noslēguma seminārā, kas norisinājās Igaunijā 26. un 27. novembrī.

CAITO projekta partenri 3 gadu laikā ir ieguldījuši lielu darbu, lai izprastu Japānas ceļotāju vēlmes, un kopīgi strādājuši, lai iedrošinātu tos doties tieši uz Latviju, Igauniju un Somiju kā vienotu galamērķi. Tas ļauj NSFA projektam gūt prakstisku ieskatu par Japānas mērķa tirgu, tā klientu prasībām un interesēm, jo ārvalstu projektu piesaiste nav iespējama bez ceļošanas uz reģionu un ir uzskatāma par neatņemamu darījuma tūrisma sektora sasgtāvdaļu, ar izteiktu potenciālu un nākotnes ietekmi uz klasisko tūrisma sektoru, tā kā Japānas kultūrā ir populāri apmeklēt vietas, kurās uzņemti svarīgi filmu un seriālu projekti. Šāda sadarbība ļauj NSFA projektam arī ieviest jaunu praksi Eiropas projektu savastarpējā sinerģijā, lai turpinātu un pastiprinātu to ietekmi vienotajos galamērķos kompleksi.

0 Patīk
460 Skatīts

Komentāri slēgti.

Skip to content

Šīs mājaslapas pārzinis ir Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments, kura pārziņā ir šī mājaslapa, kontaktinformācija: elektroniskā pasta adrese: pad@riga.lv. Lietojot šo mājaslapu, Jums ir iespēja pieņemt mājaslapas sīkdatņu izveidošanu un iespēja atteikties no mājaslapas sīkdatņu izveidošanas (ja vien Jūsu pārlūkprogramma nav iestatīta nepieņemt sīkdatnes). Jums jāņem vērā, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Papildus informācija par mājaslapas veidotajām sīkdatnēm apskatāma sadaļā Sīkdatnes

Sīkdatņu iestatījumi

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

Funkcionālās sīkdatnesOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

Statistikas sīkdatnesOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Sociālo mediju sīkdatnesOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

Reklāmas sīkdatnesOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

Citas sīkdatnesOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.