Ar mērķi pilnveidot klientu apkalpošanas procesu, uzlabot un optimizēt sniegto pakalpojumu kvalitāti Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments veic Klientu aptauju.

Aptaujā ietverti jautājumi par Departamenta klientu apkalpošanas kvalitāti, iedzīvotāju informētību par www.rdpad.lv mājas lapu, kā arī pieejamajiem elektroniskajiem pakalpojumiem Departamenta mājas lapā.

Aptauja ir anonīma un tās rezultātā iegūtie iedzīvotāju viedokļi un ierosinājumi tiks apkopoti, izvērtēti un iespēju robežās realizēti Departamenta darbības veiksmīgai uzlabošanai.

Izteikt savu viedokli un ierosinājumus par pakalpojumu kvalitāti Pilsētas attīstības departamentā var šeit

Aptaujas anketas pieejamas arī drukātā veidā Klientu apkalpošanas centrā un visās Pilsētas attīstības departamenta struktūrvienībās Amatu ielā 4.

0 Patīk
1108 Skatīts

Komentāri slēgti.

Mainīt burtu lielumu
Kontrasts