Jūnija sākumā norisinājās EURE projekta partneru tikšanās Rīgā

Š.g. 1.-2. jūnijā Rīgā aizvadīta Interreg Europe programmas starptautiskās sadarbības projekta “Resursu efektīvas pilsētvides politikas veidošana (EURE)” partneru starptautiskā tikšanās un labās prakses projektu apskates vizīte ilgtspējīgas pilsētvides un vides pārvaldības jomā.

Pirmajā dienā projekta partneri un vietējie eksperti no sešu Eiropas Savienības (ES) valstu pilsētām un reģioniem tematiskajā seminārā “Reģionālā sadarbība integrētai ilgtspējīgai pilsētu attīstībai Latvijā” iepazinās ar Finanšu ministrijas un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Kohēzijas politikas nacionālo ietvaru 2021.-2027. gada plānošanas periodam. Pasākuma dienaskārtībā arī bija resursu efektīvas pilsētvides un vides pārvaldības politikas plānošana Rīgas plānošanas reģionā un Rīgas pašvaldībā.

Tāpat pasākuma dalībnieki tika iepazīstināti ar labās prakses projektu piemēriem, tostarp, ar Latvijas piekrastes raksturīgo un unikālo aizsargājamo dabisko biotopu un infrastruktūras uzlabošanas projektiem dabas parkā “Piejūra” Mangaļsalā. Projekti samazina antropogēno slodzi uz vidi, kā arī nodrošina aizsargājamo sugu un biotopu atjaunošanu dabas parka teritorijā.

Otrajā pasākuma dienā Rīgas pašvaldība dalījās ar pieredzi par Augusta Deglava ielas izgāztuves rekultivācijas projektu, kas finansēts no ES Kohēzijas fonda līdzekļiem. Tas ir ilgtspējīgs veids, kā, veicot degradētu objektu revitalizāciju pilsētas teritorijā, uzlabot iedzīvotāju dzīves vides kvalitāti un dod vietu jaunas zaļās infrastruktūras un publiskās telpas attīstībai. Pasākuma dalībnieki tika iepazīstināti arī ar Sporta Pils dārzu iniciatīvu. Tās mērķis ir veicināt Rīgas iedzīvotāju līdzdalību pilsētas labiekārtošanā, veidojot zaļu un pievilcīgu teritoriju. Ieguvēji ir apkārtnes iedzīvotāji, kam pieejama veselīgu dzīvesveidu veicinoša un izglītojoša vide, kā arī nodrošināts laikmetīgs brīvā laika pavadīšanas veids un vieta. Tāpat tika apskatīts atjaunotais Āgenskalna tirgus, kas ir piemērs pašvaldības, privāto attīstītāju un apkaimju iedzīvotāju kopdarbam. Lai arī  tirgus ir atvērts teju mēnesi, tas ir kļuvis par vienu no pievilcīgākajām publiskās ārtelpas vietām gan apkaimē, gan Rīgā,  attīstot un popularizējot veselīgu un iekļaujošu kopienas līdzdalību. 

Projekta noslēguma pasākums plānots Briselē, Beļģijā jūnija izskaņā, kura laikā projekta partneri prezentēs projekta laikā izstrādāto rīcības plānu un organizēs diskusijas par projekta rezultātiem. Plašāka informācija par projektu pieejama šeit.

0 Patīk
163 Skatīts

Komentēt

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter message.

Skip to content

Šīs mājaslapas pārzinis ir Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments, kura pārziņā ir šī mājaslapa, kontaktinformācija: elektroniskā pasta adrese: pad@riga.lv. Lietojot šo mājaslapu, Jums ir iespēja pieņemt mājaslapas sīkdatņu izveidošanu un iespēja atteikties no mājaslapas sīkdatņu izveidošanas (ja vien Jūsu pārlūkprogramma nav iestatīta nepieņemt sīkdatnes). Jums jāņem vērā, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Papildus informācija par mājaslapas veidotajām sīkdatnēm apskatāma sadaļā Sīkdatnes

Sīkdatņu iestatījumi

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

Funkcionālās sīkdatnesOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

Statistikas sīkdatnesOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Sociālo mediju sīkdatnesOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

Reklāmas sīkdatnesOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

Citas sīkdatnesOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.