Šā gada nogalē tiks atklāta satiksme pār Dienvidu tiltu<br>

2008. gada nogalē satiksmei tiks atklāts Dienvidu tilts, tādējādi rīdziniekiem un Rīgas viesiem būs pieejama vēl viena alternatīva Daugavas šķērsošanai Rīgā. Turklāt Dienvidu tilts būs pirmais no Rīgas tiltiem pār Daugavu, kurš neatdursies krustojumos.

Līdz ar tilta atklāšanu tiks pabeigta visa Daugavas šķērsojuma projekta 1. kārta, kuras būvniecība tika uzsākta 2004. gadā. Pēc atklāšanas uz tilta satiksme notiks trīs braukšanas joslās katrā virzienā, kā arī būs pieejami atsevišķi gājēju celiņi un pa vienam veloceliņam abos virzienos. Aprēķināts, ka jaunais tilts par aptuveni piekto daļu atslogos satiksmi uz Salu tilta.

Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta direktora pienākumu izpildītājs Gvido Princis: „Visi būvniecības un plānošanas darbi šobrīd norit, kā plānots, un tiltu lietošanā iedzīvotājiem nodosim solītajos termiņos.”

Visa Daugavas šķērsojuma projekta, kas ir lielākais būvobjekts Baltijā pēdējos 25 gados, 1. kārta, kurā ietilpst arī paša tilta, kā arī estakāžu pāri Krasta un Maskavas ielai projektēšana un izbūve, izmaksās 85,5 miljonus latu. Dienvidu tilta, kura garums sasniedz 803 m, izmaksas ir 35,4 miljoni latu, tilta viena kvadrātmetra izmaksas ir Ls 1184. Finanšu kredīts projekta 1. kārtas īstenošanai ņemts uz 20 gadiem ar fiksēto procentu likmi 6,43%. Ekonomikas ministrijas Valsts būvinspekcija 2004. gadā veica sniegto projekta īstenošanas aprēķinu pārbaudi. Saskaņā ar pārbaudes rezultātiem būvniecības izmaksu aprēķins orientējoši atbilst būvniecības tirgus situācijai 2003. gadā.

Pirmās kārtas būvniecības tāmes kopsavilkums pieejams Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta (PAD) mājas lapā internetā www.rdpad.lv. Ar detalizētu tāmi uz 50 lappusēm ar aptuveni 3000 pozīcijām un apakšpozīcijām jebkuram interesentam iespējams iepazīties, piesakoties PAD Klientu apkalpošanas centrā pa tālruņiem 67105800, 67012889.

Daugavas Dienvidu šķērsojuma projekts sadalīts 3 būvniecības kārtās. 1. kārtā, kuras būvniecību uzrauga RD Pilsētas attīstības departaments, tiek uzbūvēts tilts un nobrauktuves no tā, 2. un 3. kārtā, kuru uzrauga RD Satiksmes departaments, tiks izbūvēti pievedceļi pie tilta, kuru kopējais garums sasniedz 8 km.

Daugavas Dienvidu šķērsojuma 3 kārtas (.pdf) </ />

Daugavas Dienvidu šķērsojuma projekta 1.kārta  (.pdf)

Dienvidu tilta pagaidu pieslēgums Bauskas ielai  (.pdf) 

Daugavas Dienvidu šķērsojuma projekta 1.kārta (Daugavas laibais krasts)  (.pdf)

Faktu lapa par Daugavas Dienvidu šķērsojuma projekta 1. kārtu  (.doc)

 

Rīgas domes
Pilsētas attīstības departamenta
Sabiedrisko attiecību nodaļa

0 Patīk
1428 Skatīts

Komentāri slēgti.

Mainīt burtu lielumu
Kontrasts

Šīs mājaslapas pārzinis ir Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments, kura pārziņā ir šī mājaslapa, kontaktinformācija: elektroniskā pasta adrese: pad@riga.lv. Lietojot šo mājaslapu, Jums ir iespēja pieņemt mājaslapas sīkdatņu izveidošanu un iespēja atteikties no mājaslapas sīkdatņu izveidošanas (ja vien Jūsu pārlūkprogramma nav iestatīta nepieņemt sīkdatnes). Jums jāņem vērā, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Papildus informācija par mājaslapas veidotajām sīkdatnēm apskatāma sadaļā Sīkdatnes

Sīkdatņu iestatījumi

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

Funkcionālās sīkdatnesOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

Statistikas sīkdatnesOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Sociālo mediju sīkdatnesOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

Reklāmas sīkdatnesOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

Citas sīkdatnesOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.