2008. gada 22. oktobrī Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja akceptēja vienu no trim piedāvātajiem skiču projekta variantiem Rīgas Ziemeļu transporta koridora 1. posmam – Brīvības ielas dublierim.

Paredzēts, ka gala lēmumu tuvākajā laikā pieņems Rīgas dome. Lēmums par ģenerālvariantu Brīvības ielas dublierim nepieciešams, lai turpinātu skiču projekta izstrādi.

Vides pārraudzības valsts birojs veica ietekmes uz vidi novērtējumu trim Rīgas Ziemeļu transporta koridora 1. posma novietojuma variantiem, lai izvēlētos no vides viedokļa piemērotāko trases novietojumu, rekomendējot turpināt trešā piedāvātā alternatīvā varianta būvniecības projekta turpmāko izstrādi.

Savukārt, Rīgas Ziemeļu transporta koridora projekta tehniskais eksperts „Faber Maunsell” sagatavoja eksperta atzinumu par Rīgas Ziemeļu transporta koridora 1. posma ietekmes uz vidi novērtējuma darba ziņojumu, atzīstot, ka Rīgas Ziemeļu transporta koridora 1. posma  trešais variants ir vispiemērotākais tālākai virzībai.

Trešais trases variants par 97% iekļaujas noteiktajā sarkano līniju koridorā (būtiski labāks rādītājs, kā abiem pārējiem variantiem), šo variantu iespējams izbūvēt kārtās un tas rada vismazāko nelabvēlīgo ietekmi uz vidi.

Rīgas Ziemeļu transporta koridora 1. posms jeb Brīvības ielas dublieris ir automaģistrāle no autoceļa A2 ievada Rīgas pilsētā līdz Vairoga ielai. Trases novietnes variantus var aplūkot http://www.ziemelukoridors.lv/pages/gallery.php?l=lv&tema=2&subtema=4&id=18

RD Pilsētas attīstības departamenta
Sabiedrisko attiecību nodaļa

0 Patīk
1013 Skatīts

Komentāri slēgti.

Mainīt burtu lielumu
Kontrasts