Mēnešalga: 1200 EUR (bruto)
Darba vieta: Rīgas valstspilsētas pašvaldības (reģ. Nr. 90011524360) Rīgas domes Pilsētas attīstības departamentsPretendentiem jāpiesakās līdz 27.08.2023.
Pieteikties
Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments ir Rīgas valstspilsētas pašvaldības vadošā iestāde Rīgas pilsētas attīstības un teritorijas plānošanas nozarē, kas Rīgas pilsētā pārrauga un koordinē attīstības procesus, nodrošina būvniecības procesa tiesiskumu, tai skaitā veic pašvaldības būvvaldes funkcijas. Ja esi gatavs pievienoties mūsu kolektīvam, aicinām pieteikties!
Mēs Tev uzticēsim:
- veikt Departamentā izstrādāto lietvedības dokumentu, administratīvo lietu un būvniecības dokumentu pieņemšanu Arhīvā;
- veikt pieprasījumu apstrādi, meklēt, atlasīt un izsniegt Arhīva dokumentus;
- veikt dokumentu uzskaites sarakstu aktualizēšanu un papildināšanu;
- veikt Arhīva dokumentu skenēšanu, kopēšanu un iesiešanu;
- sniegt konsultācijas par Arhīva kompetencē esošajiem jautājumiem;
- veidot un uzturēt Arhīva nomenklatūru;
- izrakstīt rēķinus par Arhīvā sniegtajiem pakalpojumiem.
No Tevis sagaidām:
- vismaz vidējo izglītību, vēlama augstākā izglītība;
- zināšanas par arhīvniecības un lietvedības pamatprincipiem;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
- vēlama pieredze valsts vai pašvaldības iestādē darbā ar arhīvniecības vai lietvedības jautājumiem;
- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku;
- augstu atbildības sajūtu un labas komunikācijas spējas;
- spēju strādāt kolektīvā (arī intensīvos darba apstākļos);
- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība.
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu mūsdienīgā darba vidē;
- mūsdienīgu, ergonomisku darba vidi, profesionālus un atsaucīgus darba kolēģus;
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas;
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika;
- papildatvaļinājumu līdz 10 dienām;
- atalgojumu 1200,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas.
Izvirzītajām prasībām atbilstošos pretendentus (-es) lūdzam pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) latviešu valodā, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) ar norādi „galvenais arhīvists” līdz 2023. gada 27.augustam ieskaitot sūtīt Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Administratīvās pārvaldes Cilvēkresursu nodaļai, Dzirnavu ielā 140, Rīgā, LV-1050 vai uz e-pastu: personals@riga.lv.
Tālrunis uzziņām: 67105472; e-pasts: personals@riga.lv.
Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments). Adrese Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.