Mēnešalga: 1300 EUR (bruto)
Darba vieta: Rīgas valstspilsētas pašvaldības (reģ. Nr. 90011524360) Rīgas domes Pilsētas attīstības departamentsPretendentiem jāpiesakās līdz 30.06.2023.
Pieteikties
Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments ir Rīgas valstspilsētas pašvaldības vadošā iestāde Rīgas pilsētas attīstības un teritorijas plānošanas nozarē, kas Rīgas pilsētā pārrauga un koordinē attīstības procesus, nodrošina būvniecības procesa tiesiskumu, tai skaitā veic pašvaldības būvvaldes funkcijas.
Ja esi gatavs pievienoties mūsu kolektīvam, aicinām pieteikties!
Mēs Tev uzticēsim:
- veikt pārvaldes dokumentu lietu veidošanu, sistematizāciju, glabāšanu un nodošanu arhīvā;
- nodrošināt pārvaldes saņemtās un nosūtāmās korespondences savlaicīgu kustību atzīmēšanu sistēmā un nodošanu pārvaldes darbiniekiem izpildei;
- nodrošināt pārvaldes vadītājam parakstīšanai un vīzēšanai sagatavoto dokumentu un atbilžu projektu kvalitāti, kā arī atbilstību rezolūcijā noteiktajam uzdevumam un normatīvo aktu prasībām;
- uzraudzīt un kontrolēt pārvaldes darbiniekiem uzdoto pienākumu izpildes termiņu un dokumentu atbilžu sniegšanas termiņu ievērošanu;
- organizēt un nodrošināt būvniecības padomes sēdes, apkopot materiālus, tehniski organizēt sēdes un protokolēt padomes sēdes;
- sagatavot atbilžu, administratīvo aktu un pavadvēstuļu projektus.
No Tevis sagaidām:
- vismaz 1.līmeņa augstākā izglītība un amata kompetencei atbilstoša darba pieredze (līdzšinējā darba pieredze ar arhitektūru vai būvniecību saistītā organizācijā tiks uzskatīta par priekšrocību);
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
- labas praktiskā pielietojuma prasmes darbam ar MS Office programmatūru un biroja tehniku;
- lietvedību regulējošo normatīvo aktu padziļinātas zināšanas;
- prasme noformēt lietišķās sarakstes dokumentāciju;
- prasme veikt pārskatu sagatavošanu;
- informācijas analīzes un izklāsta prasme;
- precizitāte un augsta saskarsmes kultūra.
Mēs piedāvājam:
- atlīdzību 1300,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas);
- dinamisku, radošu un atbildīgu darbu mūsdienīgā darba vidē;
- mūsdienīgu, ergonomisku darba vidi, profesionālus un atsaucīgus darba kolēģus;
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties dažādos mācību projektos;
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika;
- papildatvaļinājumu līdz 10 dienām.
Izvirzītajām prasībām atbilstošos pretendentus (-es) lūdzam pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) latviešu valodā, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) ar norādi “pārvaldes vadītāja palīgs (-dze) ” līdz 2023. gada 30. jūnijam ieskaitot sūtīt Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Administratīvās pārvaldes Cilvēkresursu nodaļai, Dzirnavu ielā 140, Rīgā, LV-1050 vai uz e-pastu: personals@riga.lv.
Tālrunis uzziņām: 67105472; e-pasts: personals@riga.lv.
Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments). Adrese Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539; elektroniskā pasta adrese riga@riga.lv.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.