Ņemot vērā iedzīvotāju interesi un vēlmi piedalīties pilsētas plānošanā visā dokumentu izstrādes laikā, Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments ir pagarinājis termiņu Rīgas pilsētas ilgtspējīgas stratēģijas aktualizācijas un Rīgas pilsētas attīstības programmas 2014. – 2020.g. izstrādei. Iedzīvotāji ir aicināti līdz sabiedriskās apspriešanas oficiālam sākumam, kas paredzēts nākamā gada martā, sūtīt savus priekšlikumus Pilsētas attīstības departamentam.

Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta direktora p.i. U.Jansons„Uzskatām, ka sabiedrības iesaiste ir atslēga kvalitatīvu un iedzīvotājiem pieņemamu stratēģisko dokumentu izstrādei. Balstoties uz iedzīvotāju vēlmēm, esam nolēmuši mainīt plānošanas filozofiju, aicinot iedzīvotājus un sabiedriskās organizācijas iesūtīt idejas vēl pirms konceptuālu nostādņu izveidošanas”.

Iedzīvotāji ir aicināti iesūtīt priekšlikumus gan par lokālām problēmām dzīvesvietu tuvumā, gan arī par visai pilsētai būtiskiem un prioritāriem jautājumiem, kas var skart gandrīz katru no mums – tranzīta ceļi, ostas attīstība, sabiedriskais transports, veloceliņi u.c. Priekšlikumi sūtāmi Pilsētas attīstības departamentam, Amatu ielā 4, LV-1050 vai elektroniski – sus@riga.lv. Paredzēts, ka gan programmas, gan stratēģijas 1. redakcija tiks nodota rīdzinieku apspriešanai nākamā gada martā.

Šā gada septembrī un oktobrī sabiedrības iesaiste tika veicināta organizējot 8 paplašinātās tematisko darba grupu sanāksmes, kurās piedalījās darba grupu locekļi, valsts sektora un ministriju pārstāvji, nozaru eksperti, uzņēmēji, NVO, nodibinājumu, biedrību u.c. sabiedrisko organizāciju pārstāvji. Tiek veiktas arī regulāras pilsētnieku aptaujas pa apkaimēm.

Šobrīd Rīgas domē tiek aktualizēta Rīgas ilgtermiņa attīstības stratēģija līdz 2025.gadam un izstrādāta Rīgas attīstības programma tuvākajiem 7 gadiem. Šis darbs ietver apjomīgu darbu ar dažādiem datu avotiem, lai novērtētu, kuri no pilsētas nospraustajiem mērķiem ir sasniegti un kādā apjomā, kā arī kas būtu koriģējams. Šobrīd stratēģijā ir definēti 13 stratēģiskie mērķi un 105 uzdevumi. Prioritārie pilsētas attīstības mērķi: Izglītota un prasmīga sabiedrība, Radoša un eiropeiska pilsēta ar augstvērtīgu kultūras dzīvi, Uz starptautisku sadarbību vērsta pilsētas ekonomikas attīstība un Dzīve pilsētā ar kvalitatīvām apkaimēm.

Vairāk par pilsētas attīstības stratēģiju un citiem plānošanas dokumentiem – Pilsētas attīstības departamenta mājas lapā www.rdpad.lv sadaļā „Rīgas plānošanas dokumenti” – https://www.rdpad.lv/rigas_planosanas_dokumenti/ , savukārt pārskats par dokumentu īstenošanu dzīvē – www.sus.lv.

0 Patīk
1316 Skatīts

Komentāri slēgti.

Skip to content

Šīs mājaslapas pārzinis ir Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments, kura pārziņā ir šī mājaslapa, kontaktinformācija: elektroniskā pasta adrese: pad@riga.lv. Lietojot šo mājaslapu, Jums ir iespēja pieņemt mājaslapas sīkdatņu izveidošanu un iespēja atteikties no mājaslapas sīkdatņu izveidošanas (ja vien Jūsu pārlūkprogramma nav iestatīta nepieņemt sīkdatnes). Jums jāņem vērā, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Papildus informācija par mājaslapas veidotajām sīkdatnēm apskatāma sadaļā Sīkdatnes

Sīkdatņu iestatījumi

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

Funkcionālās sīkdatnesOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

Statistikas sīkdatnesOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Sociālo mediju sīkdatnesOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

Reklāmas sīkdatnesOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

Citas sīkdatnesOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.