Uzsākta Rīgas fotografēšana no gaisa

1.maijā tika uzsākta Rīgas pilsētas un tās teritorijas aerofotografēšana Rīgas pašvaldības vajadzībām, kas ievērojami atvieglos ar Rīgas teritorijas plānošanu, būvniecību un ģeogrāfiskās informācijas analīzi saistītos darbus.

 

Pēdējo reizi Latvijas galvaspilsēta no gaisa šim nolūkam tika fotografēta 1999. gadā.

Iegūtā augstas izšķirtspējas foto karte būs pieejama ikvienam interesentam Rīgas ģeogrāfiskajā informācijas sistēmā internetā – www.rigis.lv. Ikdienā Rīgas pašvaldība un arī citas institūcijas un uzņēmumi karti varēs izmantot, realizējot projektus, kas saistīti ar Rīgas pašvaldības teritorijas plānošanu un apbūvi, kā arī analizējot Rīgas pilsētas ģeogrāfiskos datus.

Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centra direktors Ēriks Zēģelis: „Kopš 1999. gada Rīgas pilsēta ir ļoti strauji attīstījusies un mainījusies, tādējādi līdz šim vairāk nekā 8 gadus vecā karte kalpojusi kā aptuvens uzskates materiāls. Kopš 2000. gada Rīgas pilsētā ir uzbūvētas vairāk nekā 7 000 jaunas ēkas un būves, līdz ar to pašreiz pieejamās aerofotogrāfijās nav redzamas arī tādas ēkas kā Rātsnams, Hansabankas administratīvā ēka, Dzelzceļa stacijas laukuma pārbūve un citas pilsētai stratēģiski nozīmīgas ēkas.’’

Rīgas ģeogrāfiskajā informācijas sistēmā iespējams atrast interesējošos objektus pēc ielu nosaukuma un adreses, pašvaldības, izglītības iestādes, tūrisma apskates objektus un citus, kā arī attēlot to novietojumu pilsētas kartē, aplūkot Rīgas pilsētas sarkanās līnijas un izmantot vairākas citas ikdienā un profesionālajā darbībā noderīgas iespējas, kas saistītas ar Rīgas pilsētas teritoriju.

Rīgas aerofotografēšanu Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta un Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centra uzdevumā veic uzņēmums GEODIS BRNO (Čehija) sadarbībā ar SIA LIVLAND (Latvija), kas uzvarēja atklātā konkursā. Pavisam tajā piedalījās 5 kompānijas – BLOM KARTTA OY (Somija), FM-INTERNATIONAL OY FINNMAP (Somija), GEODIS BRNO sadarbībā ar SIA LIVLAND, FIT CONSEIL (Francija) un SIA METRUM (Latvija). Saimnieciski izdevīgākais un lētākais bija SIA GEODIS BRNO un SIA LIVLAND piedāvājums – Ls 52 536,00. Dārgākais piedāvājums konkursā bija Ls 104 784,00.

Papildu informācija:
Gunārs Klēģers,
Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centra
sabiedrisko attiecību konsultants
Tālrunis: 67686516
e-pasts: gunars.klegers@medijutilts.lv

0 Patīk
1939 Skatīts

Komentāri slēgti.

Skip to content

Šīs mājaslapas pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departaments, kontaktinformācija: elektroniskā pasta adrese: pad@riga.lv. Informējam, ka mājaslapā tiek izmantotas tehniskās sīkdatnes, lai identificētu tīmekļa vietnes lietotāju sesijas laikā, un analītiskās sīkdatnes, lai apkopotu apmeklētāju statistikas datus. Lietojot šo mājaslapu, Jums ir iespēja pieņemt mājaslapas sīkdatņu izveidošanu un iespēja atteikties no mājaslapas sīkdatņu izveidošanas (ja vien Jūsu pārlūkprogramma nav iestatīta nepieņemt sīkdatnes). Jums jāņem vērā, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Attiestatīt savu piekrišanu sīkdatnēm iespējams sadaļā Sīkdatnes, kas atrodas mājaslapas kājenē. Papildus informācija par mājaslapas veidotajām sīkdatnēm apskatāma sadaļā Sīkdatnes

Sīkdatņu iestatījumi

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

Funkcionālās sīkdatnesOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

Statistikas sīkdatnesOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Sociālo mediju sīkdatnesOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

Reklāmas sīkdatnesOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

Citas sīkdatnesOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.