Rīgai jānodrošina uzņēmējdarbībai pievilcīga vide

Konferencē „Vietas mārketings metropoļu reģionos” pirmoreiz tika prezentēta Rīgas pilsētas mārketinga stratēģija uzņēmējdarbības veicināšanai, kur nozīmīga loma ir atvēlēta inovācijām, kā arī ekonomikas sasaistei ar zinātni un kreatīvo industriju atbalstīšanai.

Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Almers Ludviks, konferences atklāšanā akcentēja: „Pilsētai jākļūst ne vien par atraktīvu ceļojumu galamērķi, bet arī par pievilcīgu investīciju objektu, un par vietu, kur ir patīkami dzīvot un strādāt. Tas panākams, nodrošinot uzņēmējdarbībai pievilcīgu vidi, mūsdienīgas izglītības iespējas, pilnveidojot sociālo pakalpojumu klāstu un patīkamu apkārtējo vidi.”

Rīgā reģistrēti 60% no visiem uzņēmumiem Latvijā. Rīgas pilsētas tautsaimniecības struktūrā dominējošā ir pakalpojumu joma, kas veido 80% pievienotajā vērtībā. Lai novērstu attīstības tempu samazināšanos nākotnē, svarīgi ir palielināt uz ārējiem tirgiem vērstu pakalpojumu un ražošanas attīstību. Šajā kontekstā pilsētai ir nozīmīga gan esošo uzņēmumu saglabāšana un attīstīšana, gan jaunu uzņēmumu piesaiste, gan darbaspēka noturēšana un kvalitātes paaugstināšana, gan arī jaunu tirgu apgūšana.

Rīgas pilsētas mārketinga stratēģija ir viena no trim topošās integrētās Rīgas pilsētas mārketinga stratēģijas sastāvdaļām, kuru mērķauditorijas ir Rīgas iedzīvotāji, uzņēmēji un tūristi. Mārketinga stratēģijas pamatā ir Rīgas pilsētas ilgtermiņa attīstības stratēģija līdz 2025.gadam un Rīgas pilsētas attīstības programma. Stratēģijas sagatavošanā izmantota Helsinku, Kopenhāgenas, Oslo un Stokholmas pieredze.

Rīgas pilsētas mārketinga stratēģija izstrādāta projekta „Baltijas Metropoļu inovāciju stratēģija” ietvaros. Projekta mērķis ir stiprināt uz zināšanām balstītas ekonomikas attīstību Baltijas jūras reģionā un veicināt tā konkurētspēju pasaules mērogā. Projektā piedalās 14 partneri, starp tiem arī septiņas lielākās Baltijas jūras reģiona pilsētas – Berlīne, Kopenhāgena, Rīga, Malme, Tallina, Stokholma, Helsinki. Projektā novērotāja statusā piedalās Oslo, Varšavas un Viļņas pilsētas. Rīgas pilsētu projektā pārstāv Pilsētas attīstības departamenta Ekonomikas pārvaldes Starptautisko projektu nodaļas speciālisti.

Fotogrāfijā redzami, no kreisās: Almers Ludviks, RD priekšsēdētāja vietnieks; konferences moderatore Evita Luna; Inga Vilka, Pašvaldību konsultāciju centra direktore; Aleksandrs Pankruhins, Krievijas sabiedriskās administrācijas akadēmija; Vsevolods Kačans – Latvijas Universitāte, Baltijas Starptautiskā akadēmija.

Ekonomikas pārvaldes
Starptautisko projektu nodaļa
Tālrunis 6710 5572
E-pasts: linda.pukite@riga.lv

0 Patīk
1250 Skatīts

Komentāri slēgti.

Mainīt burtu lielumu
Kontrasts

Šīs mājaslapas pārzinis ir Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments, kura pārziņā ir šī mājaslapa, kontaktinformācija: elektroniskā pasta adrese: pad@riga.lv. Lietojot šo mājaslapu, Jums ir iespēja pieņemt mājaslapas sīkdatņu izveidošanu un iespēja atteikties no mājaslapas sīkdatņu izveidošanas (ja vien Jūsu pārlūkprogramma nav iestatīta nepieņemt sīkdatnes). Jums jāņem vērā, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Papildus informācija par mājaslapas veidotajām sīkdatnēm apskatāma sadaļā Sīkdatnes

Sīkdatņu iestatījumi

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

Funkcionālās sīkdatnesOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

Statistikas sīkdatnesOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Sociālo mediju sīkdatnesOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

Reklāmas sīkdatnesOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

Citas sīkdatnesOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.